Δυστυχώς αυτή ή φυσιολογική όπτική οξύτητα δεν μας καλύπτει από όλες τις πλευρές και δεν εξασφαλίζει μια ξεκούραστη και αποδοτική όραση.
Στατιστικές έχουν αποκαλύψει ότι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, αδυναμία συγκέντρωσης, παιδιά που «δεν στρώνονται να διαβάσουν» , κακοί μαθητές, παιδιά με πονοκέφαλους, παιδιά που έχουν τάσεις να απομονώνονται και να μην συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα κλπ έχουν άλλα προβλήματα όρασης , ακόμα και αν η οπτική τους οξύτητα , με ή χωρίς γυαλιά , είναι τέλεια.
Τέτοια προβλήματα μπορεί να οφείλονται σε ύπαρξη ανεπάρκειας συγκλίσεως, κακής προσαρμογής, εσωφορίας ή εξωφορίας, ακόμη και στραβισμού ή αμβλυωπίας.

Με την χρήση ειδικής συσκευής , του συνοπτοφόρου, αλλά και με ειδικά προγράμματα σε computer , καθώς και με ασκήσεις που το παιδί κάνει στο σπίτι του επιτυγχάνουμε τον εντοπισμό και την θεραπεία αυτών των προβλημάτων.
Έτσι βλέπουμε πολλά παιδιά να απαλλάσσονται από τα οπτικά τους προβλήματα και έτσι να αλλάζει και η γενικότερη πορεία στο σχολείο ή και στην ενασχόληση με τα σπορ.
ΠΗΓΗ: ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ BIOLASER